De Vereniging

Doel
Het doel van de vereniging Artishock is het culturele leven in en om de gemeene Soest te bevorderen met evenementen die voor iedereen toegankelijk zijn.

Werkgroepen
De vereniging Artishock bestaat uit een bestuur en een groot aantal werkgroepen. Deze werkgroepen vormen het hart van de vereniging en bestaan uit mensen met vaardigheden en belangstelling op een bepaald terrein, die het leuk en gezellig vinden om culturele gebeurtenissen te organiseren en vorm te geven.

Kom kijken
Dat we al jarenlang een succes zijn in Soest kan je zelf komen vaststellen. Onder 'Binnenkort in Artishock' vind je alle geplande evenementen voor de komende tijd.

Lift
Er is een mogelijkheid om gebruik te maken van de lift. Wilt u hiervan gebruik maken, geef dit dan aan bij het reserveren.

Invalidentoilet
We hebben GEEN invalidentoilet.

welkom1